Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Aktualności

Informacja o rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) nr 427/2014 z dnia 25 kwietnia 2014 r. ustanawiającym procedurę zatwierdzania i poświadczania technologii innowacyjnych umożliwiających zmniejszenie emisji dwutlenku węgla pochodzących z lekkich pojazdów dostawczych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011. Czytaj więcej Rozporządzenie nr 427/2014 z 25 kwietnia 2014 r. ustanawiające procedurę zatwierdzania i poświadczania technologii innowacyjnych umożliwiających zmniejszenie emisji dwutlenku węgla pochodzących z lekkich pojazdów dostawczych
Powiązanie między emisjami dwutlenku węgla a zużyciem paliwa, a także określenie warunków zmniejszenia emisji dwutlenku węgla z lekkich samochodów dostawczych może przyczynić się (w sposób racjonalny pod względem kosztów) do zmniejszenia zużycia paliwa i związanych z tym kosztów ponoszonych przez właścicieli lekkich pojazdów dostawczych. Czytaj więcej Rozporządzenie nr 253/2014 z dnia 26 lutego 2014 r. zmieniające rozporządzenie (UE) nr 510/2011 w celu określenia warunków osiągnięcia docelowego zmniejszenia emisji dwutlenku węgla z nowych lekkich samochodów dostawczych przewidzianego na 2020 r
W dniu 21 maja 2014 r. na stronie Komisji Europejskiej pojawił się Komunikat pt. "Strategia na rzecz zmniejszenia zapotrzebowania pojazdów ciężarowych na paliwo oraz redukcji emisji dwutlenku węgla". Czytaj więcej Strategia na rzecz zmniejszenia zapotrzebowania pojazdów ciężarowych na paliwo oraz redukcji emisji dwutlenku węgla
Celem projektu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady określającego normy emisji dla nowych samochodów osobowych w ramach zintegrowanego podejścia Wspólnoty jest osiągnięcie w opłacalny sposób od roku 2020 docelowego średniego poziomu emisji w wysokości 95 g dwutlenku węgla/km dla nowego parku samochodowego. Czytaj więcej Rozporządzenie nr 333/2014 z dnia 11 marca 2014 r. zmieniające rozporządzenie nr 443/2009 w celu określenia warunków osiągnięcia docelowego zmniejszenia emisji dwutlenku węgla z nowych samochodów osobowych przewidzianego na 2020 r.
Powrót do góry